Na swoim koncie możesz obejrzeć bieżące i stare zamówienia oraz sprawdzić ich status. Domyślnie widoczne są nowe i przygotowane zamówienia.

  • Nowe – na tej liście znajdują się nowe zamówienia, ale jeszcze nieprzygotowane do odbioru przez bibliotekę. Po wybraniu „Nowe” można anulować zamówienie – należy wówczas kliknąć [ Anuluj zamówienie ] przy danej opcji.
  • Przygotowane – tutaj znajdują się zamówienia przygotowane do odbioru, wraz z terminem do którego należy je odebrać. Jeśli nie odbierzesz swojego zamówienia w ustalonym terminie, trafi ono do zamówień wygasłych, a daną pozycję będzie można ponownie zamówić.
  • Zrealizowane – lista zamówień, które zostały zrealizowane, czyli odebrane.
  • Wygasłe – jeśli przegapisz termin odbioru zamówienia, pojawi się ono właśnie tutaj.
  • Anulowane – tutaj można znaleźć zarówno własne, anulowane zamówienia, jak i te anulowane przez bibliotekę z powodów określonych w jej regulaminie. Jeśli nie wiesz dlaczego anulowano twoje zamówienie, to możesz skontaktować się z biblioteką.